NIZAR GILA! DRAMA PAKATAN HARAM YANG TAK MENJADI...


Terima kasih kepada Singh is King kerana telah membuat artikel mengenai blog House PK mencecah 1 juta. Klik sini untuk bacaan lanjut....

Izinkan saya bercerita mengenai sidang DUN yang telah berlangsung semalam, sebenarnya pembaca budiman sekalian, tujuan adun dari pakatan haram hadir ke sidang DUN semalam sebenarnya bukan untuk membuat kecoh!

Ianya adalah disebabkan mereka tahu yang sekiranya mereka tidak hadir ke sidang DUN tersebut semalam, maka secara automatisnya gelaran adun akan tergugur! Nak tahu kenapa? Sebabnya Undang-Undang Tubuh kerajaan Negeri Perak menyatakan sebegitu!

Atas sebab alasan inilah mereka datang juga ke sidang DUN semalam, mereka bukannya nak buat kecoh sangat pun, mereka datang hanya semata-mata mahukan selamatkan kerusi masing-masing, bukan setakat datang aje, mereka siap mendaftar nama mereka lagi!

Maka dengan ini adun-adun dari pakatan komunis ini memang sudah mengiktiraf sidang DUN semalam, apa yang mereka lakukan semalam hanyalah drama untuk menjadi hero murahan saja, tak lebih dari itu! Mereka ini semua pembohong sebenarnya!

Kisah jubah Siva ditarik itu telah ditokok tambah supaya nampak real, ala takkan tak kenal dengan drama murahan pakatan haram ini, mereka ini dari dulu lagi memang macam tu, mereka suka melakonkan adegan-adegan tangkap maut punya supaya boleh memperolehi simpati dari rakyat marhaen!

Namun kali ini situasinya sangat berbeza kerana mereka sudah mengiktiraf sidang DUN itu adalah sah, takut jugak mereka ya? Yalah mana tak takutnya, sia-sia je kerusi mereka bakal hilang sekiranya mereka tidak menghadiri Sidang DUN tanpa sebab!

Like it or not, semalam segalanya berjalan dengan lancar dan pembentangan bajet 2010 telah pun diluluskan, tetapi saya agak hairan dengan segelintir penyokong kepiah putih yang tak berakal ini kerana telah mengadakan sembahyang hajat diluar supaya sidang DUN itu gagal!

Inilah perangai orang PAS dari dulu lagi, suka bersembahyang hajat atau meminta doa untuk memusnahkan saudara seislam, saya ingin bertanya kepada ahlul PAS yang membuat sembahyang hajat untuk mengagalkan sidang semalam, bajet yang dibentang itu bukankah untuk rakyat marhaen negeri Perak? Klik sini untuk melihat sendiri sesuatu yang PAS pun tak mampu buat di negeri pemerintahan mereka..

Habis tu apa niat sebenar mereka? Hanya orang yang bodoh, dungu, bahalol nak mampos je akan menyokong pakatan haram ini, ada satu slogan yang baru dan hebat untuk mereka..

DRAMA DIMAINKAN, KEBENARAN DIPALSUKAN!

Kepada Dr Zambry dan rakan-rakan, tahniah saya ucapkan kerana anda semua telah menunjukkan contoh yang baik semalam dan segala provokasi pakatan haram tidak menjadi! Hats off to you guys!

13 Responses to "NIZAR GILA! DRAMA PAKATAN HARAM YANG TAK MENJADI..."

  1. Bro Parpu....
    aku menyaksikan fenomena pelik Pakatan Haram solat Hajat dengan berkiblatkan bangunan Dewan Undangan Negeri Perak, bukan kiblat Kaabah..

    lanjut kisah aku bawakan dalam blog aku
    http://ohpolitik.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Apa!!!!....Nizar sembahyang hajat nak membatalkan perkara yg baik....ya allah...apa nak jadi nizar ni.... org pAS cam tu ker....

    Nampak seperti sudah menyalah gunakan sembahyang hajat....

    ReplyDelete
  3. Assalamualikum . Tahniah kepada ADUN BN dan penyokongnya yang telah berjaya meluluskan bajet melalui proses demokrasi yang berjalan di DUN Perak. Walau pun ianya di cemarkan olih beberapa lalat dan langau yang suka kepada sampah dan benda-benda busuk .
    Kesejahteraan rakyat Perak adalah menjadi keutamaan .Ketepikanlah langau dan lalat yang menjadi duri
    dalam usaha BN untuk mensejahterakan rakyat . Semuga BN Perak akan bertambah kukuh dan akan mendapat sokongan padu selepas ini . Terima Kasih.

    ReplyDelete
  4. Tabik spring pada YB2 dari BN.. tak melatah tgk gelagat beruk2 PR..

    p/s: Cool betul aku tgk.

    ReplyDelete
  5. Layari blog chedet bertajuk BUSES FOR RAPID KL by Nahar 26 Oct.2009 11.52 PM.

    Fikirlah sendiri apa yang KJ dan gengnya di Tingkat 4 buat pada Tun semasa pemerintahan PakLah.

    ReplyDelete
  6. Syukur Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Secara tak langsung PR dah iktiraf kerajaan BN apabila sahaja mereka hadir dan tandatangan buku kehadiran Mesyuarat DUN Perak.

    Rakyat negeri Perak boleh menilai sendiri wakil-wakil PR yang telah dipilih dalam PR12 yang lalu. Malu kita melihat perangai mereka.

    ReplyDelete
  7. biasalah bro

    satu terikut2 mcm hero keling tamil, satu lagi terikut2 mcm hero hongkong, dan x faham lagi lagi kulit sawo matang ni pun buat lawak bodoh....

    alah dorang kira apa bro, tiap2 bulan dpt elaun YB. elaun haram sbb x buat kerja2 YB.

    ReplyDelete
  8. Pakatan Haram ni sememangnya nak menonjolkan diri mereka ni bangang!

    Tak ubah macam budak tadika je perangainya. Gila betul! Takkanlah penyokong diorang ni tak nampak kebangangan Ahli Pakatan Haram ni lagi?

    Kalau ye pun nak tunjuk ketidakpuasan hati sekalipun takkanlah buat Drama macam tu sekali. Macam main pondok-pondok. Jadi Lawak adala.

    Ini ke nak mentadbir negara nih!
    Gila betul!



    @#*!!!

    ReplyDelete
  9. Melayu pas ni nama saje memperjuangkan islam..tetapi keislaman mereka hanya nampak dari segi pakaian sahaja..tetapi perangai cam setan ..

    ReplyDelete
  10. apa pun bro, bajet telah diluluskan untuk rakyat perak. semoga segala perancangan dan kehendak pembangunan perak terlaksana.

    ReplyDelete
  11. dei parpu aka biji kelintik

    ReplyDelete
  12. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Syabas kepada DS Dr. Zambry yang melayan KERENAH DS Nizar hanya dengan memberikan gula-gula HACKS sahaja!

    http://sensecredaccountability.blogspot.com/2009/10/gula-gula-hacks-pemberian-ds-zambry.html

    HE!HE!HE!

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  13. Parpu gila, sila pergi ke you tube dan tengok sendiri bukti tenatng kekerasan dan kekejaman polis keatas ADUN Pakatan. Cakap tak serupa bikin. Berani ajak berani siarkan komen ini, ya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!