CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, September 3, 2009

NIZAR GILA BABI! MEMANG KAMU SUDAH RANCANG BUKAN?

Rupa-rupanya mereka memang telah merancang untuk mengadakan persidangan 'syok sendiri' dari awal lagi!

Kalau pembaca sekalian nak tahu, apa yang telah pakatan haram jadah persembahkan di luar pejabat DAp semalam hanyalah lakonan semata-mata, rupa-rupanya mereka telah merancang dari awal lagi untuk mengadakan kononnya sidang atas pokok di hotel!

Nak tau kenapa saya katakan begitu? Sebabnya selepas saja membuat drama yang tak menjadi di laluan menuju ke Bangunan SUK, mereka terus saja ke Hotel Heritage! Di sana telah tersedia segala persiapan. Mereka telah mengatur dari awal lagi untuk mengadakan sidang di situ!

Bermakna segala kacau bilau ditimbulkan hanyalah sebuah drama tamil yang tak menjadi, mereka hanya mahukan simpati rakyat atau dalam erti kata lain mereka hanya mahu memperbodohkan rakyat! Saya tak faham dalam bulan yang begitu mulia ini pun PAS yang mengaku ahli syurga sanggup menipu rakyat! Astagfirullah!

Bukan setakat hotel Heritage saja malah ada dua lagi hotel yang telah mereka tempah dari awal untuk mereka melakukan persidangan yang saya pun tak tahu nak panggil apa itu! Sedarlah wahai rakyat negeri Perak, tidak kira dari kaum mana sekali pun, kerajaan pakatan haram ini hanya menipu kamu sahaja!

Saya sungguh bangga bilamana kebangkitan rakyat negeri Perak semalam menentang perhimpunan haram pakatan komunis itu telah disertai oleh semua kaum! Ini baru betul 1Malaysia! Sampai bila kamu sanggup ditipu oleh paktan haram ni?
Nantikan update gambar, video dan audio kerja jahat paktan haram al iblisi ini!

6 comments:

  1. itu pemimpin yg bagus sbb ada beberapa plan perancangan utk cover klau ada kegagalan...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. betollah bro...slumber jew dia org p hotel heritage tue wat persidangan...hahahaha...those yg educated taula betapa hampehnye lakonan moron2 nie...drama tamil pun leh layan lagi bro...drama depa nie da nk termuntah..

    ReplyDelete
  3. Ada mata, buta. Ada telinga, pekak. Ada otak, dah macam otak lembu....

    ReplyDelete
  4. Kepada para pemimpin Islam..
    Lihatlah apa yang terjadi apabila masing2 tamakkan kuasa..
    Sedarla Melayu..

    ReplyDelete
  5. Orang perak dah meluat dah, buat usul minta istana luluskan, tapi titah Sultan x nak dengar, nak buat tangkapan minta tolong polis, bila polis bagi amaran jgn buat perhimpunan x dengar jugak..
    apa yang pakatan nak sebenarnya..
    malu la mengaku rakyat malaysia, hayati kembali prinsip rukun negara la wahai puak pembangkang..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!