JAHATNYA BLOGGERS FUCKATAN RIOT!

LIHATLAH BETAPA KEJINYA BLOGGERS FUCKATAN RIOT NI


MENGUGUT DAN MENYEBARKAN FITNAH, PADAHAL PRAKBANGKIT ADALAH ORG LAIN



Saudara Nazmi Rosli pada petang tadi ditemani oleh saudara SD Johari Hj.Yassin telah membuat laporan polis terhadap laman blog dan web seperti berikut
  1. http://perisik-rakyat.com
  2. http://politikbanjar.blogspot.com
  3. http://www.tranungkite.net
  4. http://perakbangkit.blogspot
Laporan telah dibuat di Balai Polis Klang pada jam 4.44 petang.

Tujuan laporan dibuat adalah untuk melindungi keselamatan beliau,keluarga dan harta bendanya kerana laman-laman blog dan web diatas telah menyiarkan gambar beliau,kereta,pejabat dan alamat kediamannya.

Laman-laman web atau blog diatas telah menuduh saudara Nazmi adalah pengendali laman blog perak bangkit yang terlibat menyiarkan gambar tatu pada badan manusia yang bertulis "kill nizar"

Inilah sikap TIDAK BERTANGGUNGJAWAB penulis-penulis blog pro pembangkang.Mereka sesuka hati menulis dan menyiarkan BERITA FITNAH terhadap orang tanpa usul periksa dan bukti yang sahih.

Pemimpin kencing berdiri,pengikut kencing berlari.Apa nak dikata lagi ! Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi ?

Mereka semua telah diajar oleh pemimpin-pemimpin mereka untuk membuat dan menyebarkan BERITA-BERITA FITNAH. Sama juga seperti harakah dan suara keadilan yang digantung tiga bulan oleh KDN sekarang.Hidup mereka sepanjang masa hanyalah membuat fitnah.Harapkan serban besar bakul sahaja di atas kepala,tetapi hati hitam legam.


Saudara Nazmi juga telah memberitahu saya,gambar kenderaan beliau diambil di tempat letak kereta di pejabatnya.Dan beliau telah melihat rakaman CCTV ,gambar serta waktu orang yang merakam gambar kereta beliau,kerana ianya dirakam oleh CCTV di tempat letak kereta di pejabatnya.Pengawal keselamatan disitu juga ada menyaksikan seseorang telah datang mengambil gambar kenderaannya.

Saudara Nazmi akan mengambil tindakan MENYAMAN semua laman blog dan web diatas dengan seberapa segera. Beliau sedang berjumpa dengan peguamnya sekarang di Subang Jaya untuk tindakan selanjutnya.

Sila klik untuk melihat laporan polis dan ancaman-ancaman yang telah di terima.











LAPORAN POLIS

Saudara Nazmi sedang membuat laporan polis di Balai Polis Klang sekarang terhadap beberapa buag blog yang membuat laporan palsu,kononnya beliau adalah blogmaster PERAK BANGKIT yang menyiarkan gambar tatu "kill nizar".

Blog tersebut menyiarkan gambar kereta saudara Nazmi,gambar tempat kerja,alamat rumah beliau dan no kp beliau.

Kesan daripada penyiaran berita palsu itu,saudara Nazmi dan keluarga beliau telah diancam malam tadi dan hari ini.

Atas alasan keselamatan beliau terpaksa membuat laporan polis untuk keselamatan beliau sekeluarga dan harta bendanya.

Beliau juga kan bertindak menyaman laman-laman blog dan web tersebut.

LIHATLAH BETAPA JAHATNYA FITNAH FUCKATAN RIOT INI, TANPA USUL PERIKSA MEREKA TELAH MEMBUAT FITNH BAHAWA ORANG DI DALAM GAMBAR ITU ADALAH PERAK BANGKIT...INIKAH YANG DI AJAR DALAM PARTI YANG KONONNYA MENGAMALKAN ISLAM?

ATAU MEREKA SUDAH BERTKAR MEJADI PENGIKUT YAHUDI KERANA TERPERCIK KUNYIT YANG DI SUKAI OLEH AL JUBURI WAL LIWATI?

SELAMTKANLAH PERAK WAHAI ORANG ORANG BUKIT GANTANG SEMUA, JAUHILAH PARTI YANG MEMUJA BULAN INI, MEREKA NAGGA KAN BLOGGERS MEREKA YANG BEGITU HINA SEKALI SEBENARNYA, MEREKA SANGGUP MENJADI ANJING KURAP UPAHAN SI AL JUBURI WAL LIWATI TU....

MARI ITA RANPKAN PAKATAN JAHAT YANG MEMUJA SYAITAN INI!

MEREKA SANGGUP MELAKUKAN APA SAHAJA DEMI GILAKAN KUASA!


31 Responses to "JAHATNYA BLOGGERS FUCKATAN RIOT!"

  1. Bro,

    1. Tercapailah cita-cita kaum bukan Islam bila melihat Melayu bergaduh sesama Melayu.

    2. Cina goyang kaki, India tepuk tangan.

    3. Ini berlaku kerana Melayu telah sesat.

    http://melayusesat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. AKU TAK FAHAM LA KAU NI SUKJ...

    CUBA KAU TENGOK MACAMANA NI DEPA BUAT NI, LELAKI DALAM GAMBAR TU BUKAN PERAK BANGKIT PUN...

    HMMM, KENAPA KAU SAYANG SANGAT SI AL JUBURI TU BRO?

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    makan kuah la lepas ni..
    1. http://perisik-rakyat.com
    2. politikbanjar.blogspot.com
    3. http://www.tranungkite.net
    4. http://perakbangkit.blogspot

    amacam,sekarang ni buat la fitnah ramai2 .. maklumat kebanggaan korang sebenarnya taik, PR sedang manjamu selera taik2 fitnah.enak berkrim kot..pasal tu korang suka sangat fitnah

    hoi PR taknak komen ka?

    ReplyDelete
  4. bodoh betol..
    jijik aku tgk prangai bodoh korang ni.

    heh..masak la korang nanti..
    xpon korang mmg da berhajat nk duduk satu penjara dgn anwar al juburi?

    hahahahahahahahahahahahaha!!!
    pkr kotor!
    kotor!
    punggung kotor!

    haaa...nk tgk muke korg masok brite nnti..heheh,mesti si nuar tu brslera kan~
    kahkahkahkah!
    :D

    ReplyDelete
  5. MUAHAHAHAHAHAHA, MEMANG BETUL TU...ELOK SANGAT LA NI LA AKIBAT DIMAKAN SUMPAH....MUAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  6. hahaha padan muka. sesuka hati mak bapak korang je nak bubuh gambar sesaper.

    lepas ni mesti azab tak ingatlah korang dalam kubur. Belum tempuh neraka lagi.

    peringatan kepada semua blogger:

    Kalau nak berpolitikpun, biar kena caranya. Jangan sesuka hati menyiarkan berita yang tidak benar, jangan maki hamun orang secara direct.

    Cakap biar berlapik. Sedangkan dalam kubur kepala korang berlapik bantal tanah, inikan pula bercerita mengenai orang lain.

    LU PIKIRLAH SENDIRI.

    ReplyDelete
  7. kak marina anti umno ker?blog kak marina semua mencaci umno saja?kalau macam itu insya-allah,kak marina fikiran tidak semacam segelintir puak-puak umno yang fikiran orang kampung!

    http://rantingsbymm.blogspot.com/2009/03/huh-apadia.html

    ReplyDelete
  8. Ingat p.raya 1999,dimana org Melayu menolak Mahahtir?.P.raya 2004 org Melayu kembali menyokong Umno kerana Pak Lah yg mereka anggap warak dan sehingga sekarang pun org Melayu masih sayang pada PakLah kerana perwatakannya yg sederhana,kecuali Melayu yg kehilangan sesuatu kerana ketidaan Mahahtir.P.raya 2008 pula ,bukan org Melayu yg menolak Pak lah tapi org bukan Melayu.Pada pilihanraya 2013 nanti,org Melayu sekali lagi menolak Umno kerana faktor Mahahtir(juga ciri-ciri Mahahtir yg diamalkan oleh Najib),dan di tambah gelagat Kak Ros isteri PM Najib,yg tidak di senangi,manakala org bukan Melayu pula sudah jatuh hati dan setia pada PR,akibatnya Umno hilang kuasa.tamat.

    ReplyDelete
  9. hoi anaon 2.02, melayu yang sayang pak lah namanya al juburi wal liwati je...akar umbi esmua dah terima ds najib sebagai PM..muahahaha

    KORANG DAH TAKDE MODAL SEBENARNYA...MUAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  10. akar ubi dengan bilangan hanya 2 juta lebih?berbanding denagn 16-18 juta lebih rakyat malaysia yang tidak suka najib...wah..macam itu!umno boleh blah dah!kak marina sendiri pun tidak suka umno,apa lagi melayu yang fikiran mtang,tidak semacam puak puak umno ynag fikiran kanpung..hahaha...

    ReplyDelete
  11. Bab 1: Khairy Jamaluddin Calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

    Undi lah Khairy Jamaluddin, dengan menangnya dia sebagai ketua pemuda umno malaysia, maka ini lah orangnya yang akan menjadi duri dalam daging kepada pimpinan Datuk Najib, anak muda yang amat bercita-cita besar ini mampu menjual negaranya kepada singapura melalu projek mega cetusan idea nya iaitu Nusajaya dalam wilayah pembangunan Iskandar... cuba kita tanya khairy berapa banyak duit yang dia dah kaut dari penjualan tanah-tanah di nusajaya kepada toke-toke cina di singapura. kamu pemuda umno akan jadi hamba duit sekiranya manusia ini yang menjadi ketua pemuda kamu, mahukah pemuda umno melihat satu persatu tanah orang melayu di jual kepada cina singapura, kalau nak, undilah Khairy Jamaluddin. dikatakan budak ini memiliki aset sebanyak 1.5billion, untung juga la seorang lagi partner in crime khairi iaitu norza zakaria tidak di benarkan bertanding, kalau tidak akan berdondang sayang la khairi, norza, rizal marecan dan man badak menjual kekayaan negara pada singapura..

    menurut satu sumber yang memang boleh percaya, budak khairy ni di katakan telah mendapat latihan oleh satu ajen perisikan antarabangsa iaitu MI6 dari british, bayangkan lah budak suruhan khairy ini yang namanya di sebut sebagai man badak boleh memiliki rumah berharga

    9 juta di kawasan hotel IOI Marriott dan di katkan juga man badak ini membeli 3 buah kereta mewah sekali gus dan memeliliki motosikal Harley davidson coustom made yang berharga ratusan ribu ringgit. ini belum lagi kita bercerita tentang rizal marican naina marican yang sanggup merampas isteri seorang penyanyi hanya semata-mata budak ni kemaruk burit artis. si rizal ini dikatakan menggunakan isteri dan kawan-kawan artis isterinya melayan perwakilan pemuda umno boleh di umpamakan GRO melayan pelangan, bayangkan la samapai tahap tu si rizal ni sanggup buat hanya semata-mata untuk mendapatkan undi menjadi orang nombor 2 dalam pemuda umno. jadi kepada para perwakilan semua, adakah orang yang semacam ini yang kita hendak pilih menerajui pemuda umno? tepuk dada tanya selera. itu belum di ceritakan bagai mana si budak khairy ini membeli tanah-tanah milik kerajaan di sekitar ampang dan di jual kepada syarikat-syarikat singapura, kalau nak tahu dengan lebih lanjut korang tanya la sendiri Menteri Wilayah Persekutuan yang botak tu, Kapten Besara Zulhasnan Rafiq, bagai mana si mamat botak meluluskan pembelian tanah-tanah dengan harga jauh lebih murah dari harga sebenar.

    ingat la wahai orang melayu umno, mana lagi kita nak duduk kalau negara kita ini tergadai, orang cina boleh balik ke negara cina, orang india boleh balik ke negara india, orang melayu???

    pada semua perwakilan, aku nak ingatkan disini kalau kita masih sayangkan UMNO tolak lah manusia yang bernama Khairy Jamaluddin ini, masih ingat kah lagi sapa yang menghantar passport anwar ibrahim di rumah nya, di sini aku nak ceritakan sedikit mengenai petemuan pak lah dan anwar di sebuah markaz ajaran sesat di ulu langat dua minggu lepas. korang ingat pak lah saja-saja je ke nak pi tempat tu? tak sebenarnya pemergian pak lah ke tempat tu telah di atur oleh si khairy adalah untuk berbincang tentang plan peralihan kuasa dengan anwar ibrahim. antara butir pebincangan pak lah dan anwar ialah,

    (1) anwar meminta pak lah tidak megumumkan tarikh peletakan jawatan beliau, ini ternyata benar kerana sampai la ni pak lah tak umum kan tarikh bila dia nak blah dari jawatan PM.

    (2) anwar meminta pak lah bersetuju mengenai plan kerajaan campuran, apa bila plan ini kerajaan campuran ini berlaku maka Datuk Najib tidak berpeluang lah menjadi perdana menteri kerana perdana menteri akan di pilih di oleh ahli parlimen. mengikut amalan sekarang ini PM di lantik atas kapasiti Presiden UMNO, senang cerita siapa presiden umno dia lah jadi PM.

    (3) anwar meminta pak lah memastikan yang Khairy Jamaluddin menang sebagai ketua pemuda umno, supaya senang orang-orang kanan anwar iaitu saifuddin nasution dan johari abdul menyertai umno semula dan sekali gus me-control umno dari dalam dan melemahkan pentadbiran Datuk Najib.

    (4) seperti yang aku pernah tulis dulu, yang anwar ni mati hidup balik pun dia tak nak masuk penjara, anwar tahu kalau Datuk Najib menjadi PM, peluang dia dalam kes liwat tu 100% dia akan di sumbatkan ke dalam penjara, jadi itu lah salah satu helah anwar untuk melambatkan proses untuk dia menjadi banduan semula.

    tapi apa bila di tanya wartawan mengenai pertemuan itu apa jawapan pak lah 'takdak apa-apa' mana boleh takdak apa-apa... kalau takdak apa-apa yang hang pi jumpa dia tu wat apa?

    ReplyDelete
  12. MUAHAHAHAHA, PABILA DUBUK BERBUNYI.....TAKUTNYA TAKUTNYA...,MUEHEHEEHE

    ReplyDelete
  13. Bukan sahaja penyokong kempen PKR yang dihalau dan tidak disenangi penduduk Batang Ai malah Pemimpin tertinggi mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim juga menerima nasib yang sama. Hampir separuh daripada penghuni Rumah Lepang Gerang, Sayat, Engkilili bertindak meninggalkan rumah panjang mereka apabila Penasihat Umum PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim mahu mengadakan pertemuan dengan penduduk di sana pada petang 23 Mac 2009.


    Rata-rata penghuni Lepang, Sayat terbabit meninggalkan rumah panjang mereka kerana tidak mahu dianggap sebagai penyokong parti pembangkang terbabit. Seorang penghuni rumah panjang terbabit menjelaskan bahawa kebanyakan daripada mereka pergi ke pekan Lubok Antu dan Engkelili manakala selebihnya mendiamkan diri di rumah.

    Ada di antara mereka bertindak menghadiri majlis rasmi yang diadakan pihak BN di Lubok Antu sebagai protes terhadap kehadiran Anwar bersama penyokong PKR di situ. Mereka menegaskan mereka adalah penyokong kuat BN selama ini.

    Justeru, kehadiran Anwar di sini sememangnya tidak disukai sesetengah penghuni rumah panjang di sini. Ini juga menunjukkan bahawa majoriti penyokong kuat Jawah Gerang tidak menyokong kemasukan beliau ke PKR berdasarkan jumlah kehadiran penyokongnya yang berkurangan semalam.


    Bayangkanlah, betapa kuatnya semangat BN di hati penduduk tempatan sehinggakan seorang penyokong setia PKR menerima nasib dihalau ketika cuba menganggu rombongan ahli BN dalam menyebar dasar pembangunan Kerajaan di rumah panjang terbabit tengah hari pada 21 Mac 2009 lepas oleh ketua rumah panjang berkenaan.


    Kejadian ‘Halau PKR’ oleh penduduk setempat ini membuktikan bahawa orang Sarawak tidak mempunyai pemikiran taksub kepada pemimpin yang terkenal sebagai pencanang cerita-cerita burukkan orang lain. Sememangnya ia adalah satu kejutan budaya yang cuba disematkan oleh Anwar kepada orang Iban yang tidak menyenangi perbuatan tersebut.


    Dalam cerita yang dinyatakan tadi, penyokong setia PKR berkenaan sebenarnya merupakan salah seorang daripada penduduk tempatan yang tinggal tidak jauh dari kawasan rumah panjang terbabit iaitu dari rumah panjang Munan, Ensawang, Lubok Antu .

    Sumber juga menjelaskan ketika dalam perjalanan, kumpulan ahli BN ini telah diekori oleh seorang lelaki dengan menggunakan keretanya sendiri dan telah dikenalpasti sebagai salah seorang penyokong setia PKR di Lubok Antu.


    Penyokong kuat PKR terbabit mengekori dan cuba untuk menyelinap ke dalam rombongan ahli BN sehingga ke rumah panjang berkenaan sebelum kehadirannya disedari oleh Tuai Rumah Munan yang bertindak mengusir penyokong setia PKR terbabit kerana tidak mahu sebarang gangguan terhadap rombongan BN di rumah panjang tersebut.


    Dalam memperjuangkan parti dan memperjuangkan nasib rakyat setempat, tidak perlu berlakunya cerita fitnah dan hasut menghasut. Apa yang ingin didengarkan oleh penduduk adalah potensi dan harapan yang lebih tinggi kepada calon yang bertanding untuk memajukan kawasan mereka, bukannya mendengar cerita fitnah dan cerita burukkan orang lain

    sumber - Rajahmas

    ReplyDelete
  14. perak bangkit pun sama naik!

    ReplyDelete
  15. DEPA NI BNM ADALAH ANAK HARAM ANWAR AL-JUBURI...
    BANGSAT.
    KITA TENTANG MEREKA HABIS-HABISAN...

    ReplyDelete
  16. syabas parpukari,

    Kawan harap dengan pendedahan seperti ini pasti akan mengajar para blogger pakatan rakyat agar lebih berhati-hati semasa menulis atau menyiarkan artikel mereka.

    Kita serang parti pembangkang dalam kempen, bukan serang individu atau peribadi orang-orang yang tidak terlibat dengan apa yang dipertuduhkan..

    Kawan harap kita akan bertemu di Bukit Gantang tidak lama lagi dan kawan yakin kita akan dipertemukan oleh orang tengah sahabat baik kawan di sana nanti.

    ReplyDelete
  17. deY PARPU JGN JGN ENKAU PULA ITU PERAK BANGKIT PASAL CETA MCM TAHU JE.

    ReplyDelete
  18. Kalau dah berak tengah jalan, sape nak mengaku!....

    ReplyDelete
  19. Mari kita berdoa kepada Allah,semoga kebenaran akan berpihak kepada yang benar.Jika Jahat perbuatan mereka mohonlah semoga dibukakan pintu hati agar menerima kebenaran.Fitnah akan menjatuhkan bangsa.

    ReplyDelete
  20. MAKA PERANG SUDAH PUN BERMULA DI BUKIT GANTANG!

    ReplyDelete
  21. TAK PAYAH PERANG LA.NAK BERPERANG BUAT APA.BUKAN SAPA YANG UNTUNG PUN.MELAYU DENGAN MELAYU KAN BERSAUDARA.

    ReplyDelete
  22. ParpuKari....sila lawat blog Cdo. Cdo rasa terdapat kemungkingnan orang yng dibelakang buat kerja tu adalah orang yang sama. Cdo masih buat siasatan lagi...Parpukari check dengan garamanis.....

    ReplyDelete
  23. bro parpu

    aku simpati terhadap hang ..blogger pembangkang nak amik tindakan terhadap hang .

    aku harap semangat hang berjuang tidak pernah luntur . spt kata-kara bapa hang Perjuangan Belum Selesai ..

    kita akan terus berjuang utk bangsa,agama dan negara kita ..

    salam perjuangan

    ReplyDelete
  24. Salam...
    sebagaimana yg kita tahu, angkatan BNM perosak ni suka buat fitnah.. mcm2 dia org fitnah..cakap pusing2.. tak pernah betul.. kita taknak bergaduh dgn Melayu sebab hamba pun orang melayu.. tapi kalau dah melayu yg tak sedar diri dia melayu ape cerita.. harap semua akan sedar dan menggunakan akal untuk berfikir..

    Teruskan perjuangan sahabat hamba parpukari....

    Salam Perjuangan..

    ReplyDelete
  25. jap jap..
    ade lagi satu... SUkj tu penipu... hamba pernah bermuasyarah dgn beliau... mintak no telefon semua.. hamba bg no telefon yg betul.. dia bg no phone yg palsu.. dan ada golongan dia org cuba nak memastikan no phone hamba betul atau tidak.. siap miscal lagi.. tapi no beliau adalah palsu..
    Harap maklum tentang suKJ..

    P/S.. kami bertembung di http://www.justin.tv/anwaribrahim

    ReplyDelete
  26. SALAM BRO

    MCM LAGU ANITA SERAWAK PULAK..
    "AKHIRNYAAA KINI PASTIII.."
    KEHKEHKEH..WA DH PANGGILKAN PAK IMAM NK SURO BACEKAN TALKIN KT 'ANU'WAR LPAS NI BRO HUHUHUHU..

    ReplyDelete
  27. TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN SEMUA DI ATAS KOMEN ANDA!

    YA BETUL ORANG MELAYU SUKJ NI ORANG ANWAR AL JUBURI....DIA SAMA PENIPU MACAM DIA PUNYA TUAN JUGAK ..MUAHAHAHA

    ReplyDelete
  28. Wahai saudaraku, wahai kaum Muslimin,
    Di atas kalimah Lailahaillallah Muhamadulrasulullah.

    Saya sebagai hamba allah menyampaikan seruan Allah dan RasulNya.

    “Bukanlah dari kami orang-orang yang menyeru kepada assabiyyah, berperang atas dasar assabiyyah dan mati kerana (mempertahankan) assabiyyah” [HR Abu Daud].

    Wahai saudaraku, wahai kaum Muslimin,
    Kembalilah ke jalan Islam dan memperjuangkan Islam bukan atas dasar memperjuangkan Assabiyah iaitu bangsa kerana Rasulullah SAW tidak mengaku akan umatnya yang memperjuangkan assabiyah…

    Rasulullah SAW telah mengkabarkannya kepada seluruh manusia bahawa bukanlah dari umat Muhammad jika mereka memperjuangkan bangsa.

    Adakah kita hanya mengamalkan ajaran Islam separuh masa dan separuh lagi kita meninggalkannya...???

    Allah SWB berfirman :

    " Hai orang-orang yang beriman, masuklah kamu ke dalam Islam keseluruhannya, dan janganlah kamu turut langkah-langkah syaitan. Sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagimu " (Al-Baqarah(2):208)

    Bersatulah saudaraku dengan kalimah Lailahaillallah Muhamadulrasulullah…!!!
    Bersatulah kita di bawah panji kebesaran Islam…!!!

    Ingatlah wahai saudaraku...

    Sekecil kecil dan sebesar-besar amalan di dunia akan di hitung di akhirat kelak.

    MAMPUKAH KITA MENJAWABNYA NANTI APABILA KITA BERDEPAN DENGAN ALLAH SWT...???

    Ya Allah, aku telah jalankan perintahmu…

    ReplyDelete
  29. hahahaa. buat la 44 report polis pun... hahahaa jggt sejemput kini ingin menjaga keselamatannya...

    ReplyDelete
  30. Saman lebih sikit dari Teresa Kok. Sorang RM200juta! Lepas tu pi minang dia.

    Andaratu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!