CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, September 2, 2014

APA PELABURAN YANG GUAN ENG BAWAK KAT PENANG? SUDAH TIBA MASANYA KEDAH AMBILALIH SEMULA!

Tadi aku dah tulis pasal anak babi bernama Guan Eng yang nampaknya nak meneruskan usaha bapak dia yang mencetuskan 13 Mei dulu, dia sendiri mengakui bahawa dia telah merekrut sebanyak 12000 anjing PPS. Untuk apa dia ada polis sendiri ni kalau dia takde niat busuk?

Jadi aku rasa dah tiba masanya kita kena lihat semula kedudukan Penang atau Pulau Pinang ni. Mari kita lihat semula apa yang telah dilakukan oleh Guan Eng sepanjang dia menjadi CM atau Chief Mafia kat Penang ni.

Pertama sekali ada tak sialan yang bukan asal dari Penang ni membawak masuk INVESTMENT terbaru? Dimanakah pelaburan baru yang dibawak Guan Eng? Kita tak nampak satu apa pun dia bawak. Dia dok kata CAT, tapi dia sendiri dok pakai PPS untuk paksa rakyat ikut kehendak dia.

Hingga hari ini, apa yang ada di Pulau Pinang semuanya telah dibawa oleh kerajaan BN. Yang Guan Eng bawak hanyalah bala yang menyusahkan rakyat Pulau Pinang, sampaikan dah tak tau mana nak cari duit maka Guan Eng boleh sampai kenakan cukai keatas katil dalam hotel.

Inilah masalahnya bila bagi beruk bodoh, asyik makan babi sampai tak tau nak buat apa dan terpaksa naikkan cukai dan cari duit dengan cara tidak betul dan menyusahkan rakyat.

Bilamana dia ada PPS, maka rakyat Penang nak mengadu kat mana kalau berlaku apa-apa kekejaman pada mereka? seperti yang telah kita lihat sebelum ini PPS telah membelasah dan memukul sesiapa saja yang tidak bersetuju dengan kehendak dia. Sebagai rakyat aku faham mereka semua dalam ketakutan sekarang ni.

Lagi satu kita kena ingat bilamana Guan Eng menghina Polis Diraja Malaysia makanya secara tidak langsung beliau telah menghina Yang Dipertuan Agong! Sebabnya Polis adalah dipanggil Polis Diraja Malaysia. Memang ini niat mereka pun kan selama ini?

Kat Selangor Anwar gerakkan untuk melawan Tuanku Sultan Selangor dan kat Penang anak Kit Siang melawan Agong! AKu rasa sudah tiba masanya Pulau Pinang dikembalikan semula kepada Kedah! Patik nak pohon supaya Tuanku Agong selamatkan rakyat Pulau Pinang dan sekaligus hapuskan pajakan yang telah diberi selama ini.

Nampaknya sudah tidak ada cara lain lagi melainkan serahkan semula Penang kepada Kedah dan biarlah ianya menjadi salah satu wilayah bawah Kedah. Jika dibiar akan merosakkan negara! Ayuh bangkit rakyat Pulau Pinang, mari kita mohon kepada Tuanku Agong yang kita kasihi dan junjung supaya Pualau Pinang diserah semula kepada Kedah!

Apa kata anda? Tolong sebarkan artikel ini sekiranya korang setuju dengan padangan aku ni..OH YA AKU LUPA satu perkara lagi, AIR pun Kedah dok supply dengan harga yang murah nak mampos. Ini semua kerja syaitan Mat Salleh pukimak dulu. Takkan kita nak biar je. Apa cerita perjanjian selagi ada bulan bintang ni?

Kembalikan Pulau Pinang kepada Kedah dan Kembalikan ISA!

CILI MASAK BABI! INI BUKTINYA GUAN ENG MEMANG ANJING GILA @PDRMsia @NajibRazak

Cibai punya Guan Eng, cakap melayu pun macam BABI kena cekik, anak haram nak tunjuk samseng pulak! Kan dah kena, bukan main samseng lagi kau cabar polis ya? Wah siap sound jangan main-main lagi ya? Siap nak lawan polis wei! Kimak punya Guan Eng!

Kasi tangkap anak pada Bapak yang cetuskan 13 Mei dulu, nak jadi hero ya pukimak? Dia buat Penang ni macam harta bapak dia. Padahal anak haram ni bukan orang Penang pun. Wei melayu Penang hangpa dah mampuih ka?

Wow! Gangster besar ya Guan Eng ni? Tapi bila rumah kena molotov cocktail buatan sendiri pi cari polis jugak ya? Kenapa tak bawak PPS cari pembaling molotov cocktail? Bukan main besar lagi lu cakap kan? Kenapa cari polis jugak?

KALAU YA PUN SEDIH TAK PAYAH LA NAK TUNJUK SAMSENG! I HATE SAMSENG MURAHAN!

Kalau ya pun sedih sebab kawan dia terkorban dalam tragedi MH17, tak payah la nak tunjuk samseng dengan memukul dan pecahkan kamera jurugambar NST! Kalau ya pun tak puashati cukup takat marah saja tak perlu nak jadi samseng murahan!

Aku setuju dengan saranan IGP Tan Sri Khalid. Perbuatan seperti ini memang tak boleh doterima. Keluarga atau kawan kena faham, ini kerja atau tugas wartawan sebab mereka mangsa MH17 diberi penghormatan yang begitu besar rasanya penghormatan yang tak pernah dapat kat orang lain pun. So jangan over la ok!

Aku simpati dengan brader NST yang kena tumbuk dan pecah kamera dia ni. Macam la dia uat salah besar sampai kena pukul macam tu. Aku harap samseng murahan tu diambil tindakan yang sewajarnya. Benda ni kalau biar main menjadi. Aku dengar yang pukul jurugambar NST ni bukan keluarga pun hanya kawan mendiang je. Gangster besar ke dia ni?

Aku benci dengan Samseng murahan! Ini negara ada undang-undang. So tolong respect sikit ok

APA NI PAS? SALAH SENDIRI PUN NAK KATA SALAH UMNO KE? PATUT PAS BANYAK KENA BALA SEKARANG NI...

Bila selalu sangat kita salahkan orang lain, padahal sebenarnya kita tahu semua masalah berpunca dari diri kita sendiri, akhirnya Allah Taala buka aib kita dan tunjukkan yang kita adalah penipu.

Barangkali itulah yang berlaku kepada Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub dan Pesuruhjaya PAS Johor, Tuan Haji Aminulhuda Hassan.

Kelemahan sendiri sepatutnya diakui. Kegagalan menjelaskan bayaran sepenuhnya kepada pemilik tanah SUTERA MALL sepatutnya tidak perlu dipersalahkan UBN. Mengapa pula perlu digunakan alasan yang begitu lemah semata-mata untuk menutup cerita kelemahan kita yang sebenarnya?

Muktamar Agung Ke-60 PAS sepatutnya diadakan di Johor. Ini bukan perancangan dua tiga hari. Ini perancangan yang dibuat sekurang-kurangnya 3 bulan. Sudah tentulah segala persediaan telah dibuat, termasuklah bayaran sewa kepada pemilik tanah.

Jangan bodohkan ahli-ahli PAS dengan kenyataan retorik sebegitu rupa. Surat daripada Sutera Mall sudah cukup untuk menjelaskan siapa sebenarnya yang bersalah.

Dah memang patutlah Menteri Besar Johor tidak peduli dan tidak melayan utusan dari PAS kerana yang hendak bermuktamar adalah PAS, bukannya UBN. Yang hendak menyewa tanah tersebut adalah PAS, bukannya UBN. Kalau kita sendiri pun, kita akan berpegang teguh kepada perjanjian yang dibuat. Takkanlah selepas kita berjanji dan bersetuju, tiba-tiba kita nak salahkan pihak lain yang tidak ada kena-mengena dengan perjanjian itu semata-mata kerana kita gagal melunaskan hutang RM50,000 yang peringatannya telah diberikan sebanyak tiga kali?

Daripada kita asyik menyalahkan UBN semata-mata untuk berlepas diri daripada ketidakmampuan dan ketidakcekapan kita, lebih baik kita bermuhasabah dan mencari jalan untuk memperbaiki kelemahan tersebut.

Dah terlalu kerap sangat dah perangai Anwar Ibrahim ini kita asyik ulang-ulang.

Jemaah PAS bukannya bodoh kesemua. Yang bodoh tu cumalah golongan penjilat dan penyembah Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng sahaja.

Baca seterusnya di SINI 

HOUSE PK: Bertaubatlah PAS! Jangan menipu! Kamu yang buat salah lepas itu kamu nak salahkan UMNO! Islam apa korang praktikkan ni? Adu domba ke? Korang siap dapat refund in full lagi, kalau Salahuddin Ayub aka DIN PUDU yang bebal kenapa nak salahkan UMNO? Astagfirullah..

Monday, September 1, 2014

HOI ORANG PENANG! KORANG MEMANG NAK KEPALA SAMSENG JADI PEMIMPIN KAMU KE?

Macamana la ornag Penang boleh pilih bangkai-bangkai ni jadi wakil mereka? Euwww
Terbaru! RSN Rayer the bastard racist sudah kena tahan dengan polis! Rayer lahanat dtahan untuk siasatan PPS. Aku tak sabar menunggu Guan Eng si kepala bapak komunis pulak ditahan selepas ini. Apa yang mereka lakukan adalah merupakan satu pengkhianatan yang terlampau.

Kita semua boleh melihat dengan jelas sejak mansuhnya ISA puak-puak DAP ni sudah semakin berani membuat benda-benda yang luar batasan. AKu tak sangka DAP melalui Guan Eng membela samseng berlesen.

Puak-puak DAP ni semakin besar kepala dan menghina sesuka harti mereka. Sebab mereka tahu apa saja mereka buat pihak berkuasa takkan usik mereka. Kini tidak lagi ya DAP lahanat sebab pihak Polis sudah mula ambil tindakan tegas. Bermula dari penangkapan beramai-ramai semalam hingalah ke penangkapan seorang India gila yang kurang ajar nak mampos.

Guan Eng pulak dok cabar-cabar KPN untuk ditangkap. Bagi aku simple je, bukan setakat anggota PPS tapi Ketua yag memberi lesen pun mesti ditahan dan sewajarnya Guan Eng ditangkap! Tangka kaasi masuk dalam. AKu cukup susah hati bila tengok benda macam ni terjadi. Pulau Pinang kini ditadbir oleh gangster.

Guan Eng udah buktikan dia memang tokong sekarang ni! Oh ya kepada sesiapa yang tak tau apa maksudh tokkong tu, bukan tempat semayang tau tapi tokong tu kira kepala samseng maa! PPS mennjadi bukti Guan Eng memang ada niat tak baik beb.

Tahun 69 bapak dia cetuskan 13 Mei, kali ini nampaknya anak dia memang dah siap sedia untuk buat pusingan kedua ke? Kalau tak kenapa perlukan PPS? Polis dah siasat da didapati banyak ahli PPS ni punnyai rekod jenaayah beb.

Hoi orang Pulau Pinang! Korang mabuk ke? Korang nak CM korang ni dari kalangan kepala gangster ke? Sedih aku tengok negeri yang cantik kini anak komunis ni nak bawak keluar dari Malaysia!

CILI KASI TARUK! DRAMA MURAHAN DAP PENANG YANG DALAM KETAKUTAN

Taniah KRO kerana tellah membuat satu artikel yang sangat power! KLIK SINI. Drama yang dibuat oleh Guan Eng and the team memang amat meloyakan. Sudah la pokemon semua, naik geli aku tengok drama murahan ni.

Buat masa ni korang baca dulu artikel filem tamil lakonan pelakon murahan.  Sat lagi aku akan ceritakan pasal PPS, gangster berlesen!

VIDEO KHAS UNTUK KETUM YANG TERLAMPAU!

Saturday, August 30, 2014

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBANGSAAN YANG KE 57! MERDEKA!

Disini lahirnya sebuah cinta...ya ini tanaj tumpah darah aku. Aku lahir disini, aku membesar disini. Dibuni bertuah inilah aku mencari rezeki. Disinilah segala-galanya bagi aku..

Aku nak mintak kepada anak-anak muda supaya kalau tak memahami apa itu kemerdekaan pun, sekurang-kurangnya hormatilah kemerdekaan yang kita kecapi sekarang ni. Bukan mudah zaman mak bapak tok nenek kita dulu.

Jangan kerana kita terpengaruh dengan seekor anjing gila dajjal yang nak merosakkan negara maka kita pun menjadi kurang siuman ikut sokong mereka.

Bersyukur dengan apa yang kita kecapi sekarang ini. Kalau kita rasa diri kita kurang senang maka lihatlah orang lain yang lebih susah. Muhasabah diri dan rawat la penyakit mental yang dialami sebelum ini kerana menyokong puak dajjal. 

Masih belum terlambat dan kembali ke pangkal jalan! Siapa aku untuk nasihat korang? Aku adalah rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kestabilan yang dikecapi sekarang ini. 

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

CILI KASI TARUK! ICE BUCKET CHALLENGE NI BUDAYA SIAPA SEBENARNYA?

Ramai betul yang buat Ice Bucket Challenge kan? Tak salah kan? Sebab tujuan asalnya mandi dengan air Ais ni adalah untuk merasai apa yang pesakit ALS tu rasa. Apa penyakit ALS tu kome google la cari ya.

So sebenarnya benda ni takde masalah pun cuma bila wanita bertudung yang menganuti fahaman DAP mamdi depan khalayak maka ianya tidak manis kan?

Kalau ya pun nak jilat bos Komunis kau kak oi takyah la jadi sampai macam ni sekali. Bodoh ke betina MPSP ni?

Wednesday, August 27, 2014

KETUM HARAMI! PAKATAN MEMANG SENGAJA MAHU MENCARI PASAL DENGAN ISTANA!

Apabila Khalid semalam mengadap Tuanku untuk meletakkan jawatan sebagai MB dia disuruh untuk tangguhkan niat dia dahulu hinhga dapat MB baru. Hal ini aku pelik sikit. Kenapa Khalid tak nak jadi MB lagi?

Sedangkan PAS tak endorse pun NENEK KIPAS lagi kan? Kan? Kan? PAS masih membisu sampai sekarang dan baru tadi Mustapha Ali yang sangat besar spendernya kata PAS akan tunggu surat rasmi dari Tuanku dulu then baru mereka akan jawab.

Sedangkan semalam lagi PKR dan DAP sebulat suara kata NENEK KIPAS JIJAH SAIKO pilihan mereka sebagai MB! Mereka beri alasan sebelum ini pada 2008 dan 2013 hanya nama Khalid seorang saja diberi dan Tuanku menerimanya. 

So mereka terutama sekali Ketum Harami nak Tuanku ikut juga apa yang dia mintak tu iaitu jadikan ISTERINYA MB SELANGOR! Tapi tak sampai beberapa jam keluar kenyataan tu Khalid lagi sekali buat kejutan.

UM.27/08: KHALID Ibrahim nafi beliau satu-satunya calon yang dicadang untuk menyandang jawatan menteri besar selepas Pilihan Raya Umum 2008 dan 2013.

Nampaknya Anwar Ketum Harami kamtoi lagi menipu kali ni bukan dia sorang ke tapi parti komunis paling racist pun turut terlibat sekali. Korang nampak tak apa game depa ni sebenarnya?

Mereka dengan sengaja mahu heret Tuanku ke dalam kancah politik jijik mereka. Aku amat simpati dengan apa yang berlaku hari ini. Aku sedih melihat Tuanku diperlakukan sebegini sedangkan Tuanku adalah seorang Raja yang bijak dan baik hati adanya.

Tetapi pakatan mempermainkan Tuanku ikut suka mereka. Wqhai rakyat Selangor bangkitlah dan petahankan Tuanku. Kalau tidak kita maka siapa lagi yang akan pertahankan Tuanku? 

Masa ini kita nak tengok apakah PAS alam defend Tuanku Sultan atau terus menikus dan takut dengan Anwar Ketum dan DAP? Kini semuanya terserah pada PAS samada mahu bersama Tuanku dan selamatkan Selangor atau dibinasa oleh PKR dan DAP

Nak tambah sikit berbalik pada cerita Khalid letak jawatan tu mungkinkah KHALID dan PAS dah berkompromi untuk jadikan calon PAS sebagai MB baru? Betul tak? Kalau tidak masakan Khalid nak lepaskan jawatan MB dan teruskan bertugas sebagai adun biasa?

Apa pun perancangan korang, aku nak ingatkan pada semua tolong jangan cemarkan nama baik Tuanku dan Istana Selangor. Aku sangat menyanjung tinggi Sultan Selangor dan aku tak mahu melihat Tuanku dicerca dan dipermainkan  Pakatan.

DAULAT TUANKU!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!