CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, October 31, 2014

MARI BACA APA YANG BERLAKU DALAM MAHKAMAH HARI INI! WAJIB KENA BACA

HUJAH TIMBALAN PENDAKWA RAYA BUATKAN BARISAN PEGUAM ANWAR IBRAHIM BERDARAH HIDUNG!


Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014

(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)
kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.
(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.
http://www.brioni.com/

5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, “Can I f*ck you today?” Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.

Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.

Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.

Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

7. DNA ‘Lelaki Y’ yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

ps: hari ini baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

House PK: Banyak lagi akan keluar sama-sama kita tunggu. Brioni ya? Aku tak pernah dengar brand ni. Nasi BRIYANI aku tau la. Lagi apa mau keluar?

KETUM BERKUNYIT! ANWAR SEMAKIN DEKAT DENGAN PENJARA SETELAH PEGUAM DIA SEMUA KEHABISAN IDEA UNTUK MEMPERTAHANKAN DIA!

KENALI SIAPA TAN SRI SHAFIEE ABDULLAH (Pendakwaraya Kes Liwat Anwar-Saiful) 

PENEMUAN BARU 
Hujah TS Shafiee Abdullah menjadi faktor penting dalam menentukan nasib DS Anwar Ibrahim. 

Adakah TS Shafiee akan mengemukakan penemuan baharu berhubung perbicaraan ini berbanding pasukan peguambela yang hanya mengemukakan hujah dan fakta lama?

Para peguam DS Anwar telah berpeluang memberi hujah terhebat mereka, ianya suatu perbicaraan yang sangat panjang, banyak perkara diulang-ulang, tiada penemuan baharu dan ramai peguam pemerhati menyatakan ianya adalah tanda aras yang sukar kepada pasukan Anwar. Tambahan pula ramai pengamal undang-undang sangat terkejut dengan keputusan ketua pasukan peguam DS Anwar, Sulaiman Abdullah, menarik diri lagi.

DS Anwar sangat gerun kepada TS Shafiee, bukan sahaja kerana mereka seangkatan, sangat kenal-mengenali berpuluh-puluh tahun, malah tiada satu pun helah DS Anwar yang tidak difahami oleh TS Shafiee.

"Saya lebih kenal DS Anwar berbanding Tun Dr. Mahathir"; demikian kata TS Shafiee.

Jika anda mahu menggunakan perkhidmatan TS Shafee, bukan perkiraan wang intinya, tetapi apakah anda sanggup bangun subuh buta jika dipanggil, adakah anda akan terkejut jika yang mengetuk pintu rumah anda bukannya posmen TS Shafee tetapi beliau sendiri, dan adakah anda sanggup menerima panggilan telefon di kala anda sedang lena diulit mimpi. Adakah anda sanggup datang ke pejabatnya pada subuh jantan sekiranya dipanggil. Guaman adalah dirinya dalam dirinya.

Anda tidak akan menerima sehelai kertas pun daripada TS Shafiee melalui orang ketiga. Beliau akan membuatnya sendiri dari A hingga Z. Sampai ke tahap itu integriti dan sekuriti yang diamalkannya. 

Maka tiada siapa mampu mencuba belinya jauh sekali merasuahnya, jika sesiapa mencubanya pasti akan kecewa. DS Anwar tahu hal ini, kerana itu DS Anwar berusaha membatalkan TS Shafiee daripada menjadi pendakwaraya.

10,000 patah perkataan yang dilontarkan oleh peguam-peguam termahal DS Anwar, tidak akan sama dengan 100 patah perkataan yang dikeluarkan oleh TS Shafiee.

Kita tidak bercakap siapa salah siapa betul, itu hak peguam-peguam kedua-dua belah pihak, dan hak hakim-hakim untuk menentukan selepas selesai semua hujah masing-masing. Asasnya ialah keadilan mesti ditegakkan, sama ada kepada DS Anwar atau kepada Saiful.

Kerajaan tidak ada apa-apa kepentingan dalam isu ini, ianya kes DS Anwar dengan bekas pembantunya Saiful Bukhari.

Ianya bukan soal siapa kalah siapa menang. Rakyat dan negara kita mesti kekal aman, damai dan harmoni selepas selesai perbicaraan ini. Kita perlu ada muka buku yang baharu. 

Kalah atau menang adalah di luar kuasa kita sebgai hambaNya tetapi insya Allah berkat ketulusan TS Shafiee menentang yang mungkar kemenangan akn memihak pada yang benar.

House PK: ini aku kutip dari facebook.. 

VIDEO ALE UTO INSIDE! MARI TENGOK ANAK MUDA YANG KETAGIHKAN LIWAT MELIWAT!

Korang tengok sendiri demi nak memasukkan si peliwat mereka ni sanggup dianjingkan! Tahniah la anak-anak muda, mak bapak hantar korang untuk belajar korang pulak masuk situ nak jadi ahlul politik tak bertauliah. Sokong peliwat yang juga agen yahudi yang mahu merosakkan negara. Bodoh!

Thursday, October 30, 2014

YA ALLAH BERIKANLAH KEMENANGAN PADA SAIFUL BUKHARI

Khabarnya anjing-anjing Anwar si peliwat nak bikin kecoh sekiranya Anwar masuk dalam. So pukimak-pukimak penyokong Anwar ni kalau dijatuh hukum dan didapati bersalah pun mereka tak nak Amear masuk dalam.

Ini negara kita ada rakyat sakit mental pukimak nak mampos demi duit sedikit boleh nak buat apa saja untuk halalkan perbuatan bos mereka. Mereka nak undang-undang tak boleh diguna pakai terhadap pemimpin mereka kerana dia popular.

Jenis manusia macam ni. Mereka tak mahu undang-undang dilaksana kepada orang yang mereka puja. Kalaupun yang mereka puja tu adalah seorang pembunuh. Perogol mahupun peliwat atau apa saja jenayah yang pemimpin mereka lakukan mereka mahu dia jangan diusik.

Kalau korang tengok filem hindustan dan filem tamil maka korang boleh tengok macamana pemimpin mereka boleh lakukan apa saja jenayah dan pengikut BUTA KAYU mereka akan tetap sokong.

Nampaknya dalam meraikan demokrasi berkerusi ni kita pum sudah terjebak. Kes Anwar liwat Saiful ni adalah kes dua prang individu tetapi diheret seluruh rakyat supaya dia tak ke dalam. Setelah mendapat Selangor Anwar dah ada fund besar so dia boleh mobilise orang.

Lagipun penyokong PKR ni kalau kena harga dia mak depa pun depa sanggup jual beb. Ini hakikat, so sekarang ni mereka dah sampai nak ugut-ugut pihak berkuasa kata nak halang Anwar ke penjara dan bagai takkan kita nak duduk diam dan tengok je kan?

Dah la mereka ni buat sembahyang hajat kat depan mahkamah (wayang macam biasa) untuk bebaskan seorang peliwat yang terbukti dimahkamah. Belum cerita video zina sia dan macam-macam kemungkaran yang dia buat lagi. Sanggup anak-anak haram ini semua mempermainkan agama.

Apa punya pukimak la korang ni. Wahai pihak berkuasa tolong jangan jadi pondan dan bacul. Sila ambil tindakan yang sewajarnya adm stop treating them like human. Depa ni binatang so layan la macam binatang baru betul. Sampai bila nak jadi penakut ni?

Saja pun depa tuduh hangpa macam-macam. So jangan sorok dalam kain bini dan buat tanggungjawab yang telah diberi. Sorry kali ini aku bermulut cibai sebab aku tak lagi pihak berkuasa dihina lagi. Tq

Anwar! Fuck you!

TERKINI! KERETA BENTLEY SELAMATKAN NYAWA ADIK TIMBALAN MENTERI


Nasib baik dia pakai Bentley, kalau dia pakai Proton ke Perodua ke mungkin lain ceritanya. Inilah kelebihan menggunakan kereta mewah kan? Especially Bentley.


WOW! PENYOKONG ANWAR PELIWAT KANTOI TENGAH ISI BORANG TERIMA ELAUN KEHADIRAN!

Kantoi beb! Ni dia gambar anjing kurap upahan Anwar belakang mari sedang mengambil upah untuk sokongan palsu yang diberi. Nasib baik Anwar sempat dapat fund 3 billion Selangor kan? Ada jugak peruntukan nak bayar anjing-anjing ni.

Padan muka rakyat Selangor! May you the penyokong peliwat rot in hell!

MAK LAMPIR KANJERI SEMBAHYANG IKUT MAZHAB APA NI!?

Mak Lampir sembahyang nampak tangan. tak salah kot. mungkin mahzab lain gamaknya. Yalah negara kita dah bermacam mazhab ssekarang ni kan? Anjing pun boleh pegang maa.

Kalau tak kenapa orang perempuan sembahyang pakai telekung kan?
Ini hujung rambut pun nampak beb.

Mak Lampir nak tunjuk apa ni? 

Kira liwat pun boleh kan? Oh ya mereka kan menyokong peliwat mereka tahu. Tak nak tuduh mungkin sembahyang ini sekadar untuk nak menunjuk-nunjuk je?

Politik oh Politik! Wayang mesti mau lebey kan? 

Tuesday, October 28, 2014

BAR COUNCIL! PLEASE DONT BE DOUBLE STANDARD AND BIAS OK!

Bar Council yang hanya diam seribu bahasa apabila Sri Ram hakim yang telah bersara muncul mewakili Anwar di Mahkamah Persekutuan.

Adakah Bar Council akan mengambil tindakan ke atas Sri Ram atau terus dengan sikap hipokritnya?

“The Bar Council passed a resolution today to prohibit retired judges from litigating in court, said president Christopher Leong.

After the Bar’s 68th Annual General Meeting (AGM), he told reporters that if retired judges were allowed to appear as counsel, it may affect public perception as to the administration of justice.

“It’s understandable that a person represented by a lawyer will feel that he is at a disadvantage if the adverse party is represented by a retired judge.”

The resolution, which was jointly submitted by Tan Sri V C Georgea, a retired Court of Appeal judge who has returned to practice but not litigated in court, along with five other retired judges of the superior courts.

“It is not the question of whether there’s actually bias or advantage. The point is, it affects public confidence, and that outweighs their ability to appear in court.” He said.”

http://www.malaysia-today.net/retired-judges-should-not-litigate-bar-council/

http://www.malaysianbar.org.my/legal/general_news/lawyers_pass_resolution_to_prohibit_retired_judges_from_litigating_in_court.html

HOUSE PK: Korang tengok la sendiri. Bila kena tang part depa sokong depa sepi dan membisu. Kalau kena bab depa tak suka habis satu Malaya mereka menjerit. This is double standard man.

Aku dah hilang hormat pada BAR COUNCIL. 

GEMPAR BERKETUM! BOMOH ANWAR DAH MULA KELIHATAN DI PUTRAJAYA!

Ini harami punya baiya bila Anwar bicara ini harami mesti ada punya. Lu depan kasi dia belakang pusing punya gang.

Dia ni adalah merupakan salah satu bomoh yang digunakan oleh Anwar untuk nak lepas kes mahkamah ni. Tapi hingga kini tak lepas lagi. Maybe dia terlepas kali ini. Who knows kan? 

Anyway, dengar cerita mahkamah akan bersidang hingga hari Khamis. So takde keputusan la hari ini. Kepada penyokong pkr yang berbayar tu baik balik rumaj melancap lagi baik. Buang masa untuk pencinta kunyit buang masa je unless payment dia bayar lumayan kalu teruskan je la ya!

Sama -sama kita tengok bomoh Mawar ni power ke idak ok! Ada ramai lagi bomoh dia pakai sebenarnya cuma kita tunjuk ni dulu ok.

Aku doakan semoga Anwar masuk untuk  15 tahun. Aman Malaysia tanpa bapak peliwat!

PANASNYA! APAKAH BALA YANG MENIMPA SELANGOR SEKARANG NI ADA KENA MENGENA DENGAN SESEORANG?

Saudara House PK saya terpanggil ketika ini apabila banyak sangat berita bencana di Selangor.

Sedar atau tidak semenjak Azmin menjawat jawatan MB baru ni Selangor tak sunyi dari bencana alam.

Dari air.angin dan tanah semuanya seakan menolak perlantikan Azmin.

Sejak minggu pertama lagi bermula dengan taufan, Banjir, Kebakaran dan tanah runtuh terbaharu puting beliung.

Apakah ini sumpahan Khalid Ibrahim ataupun bala dari  dosa yang bertimbun. Bumi Selangor sendiri seakan reject  Azmin so apa kata Rakyat SELANGOR sendiri sedar atau tak terpulanglah

Cencaluk...

House PK: Ini bukan aku yang kata tetapi aku terima email dari pembaca. Aku share sekadar untuk kita sama-sama muhasabah diri kita. Apa pamdangan korang?

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!